Still in my heart



34 de comentarii:

  1. iau doua ca tine si fac piept ...

    RăspundețiȘtergere
  2. da' de unde stii tu cu cine vorbesti ?

    RăspundețiȘtergere
  3. n-am cum sa uit cativa ani din viata mea :*

    RăspundețiȘtergere
  4. cu astea ai ramas la zi :))

    RăspundețiȘtergere
  5. auzi da' ce-i cu piesa aia de la eminem ?.. ceva nu-i de bine

    RăspundețiȘtergere
  6. oricum nu o sa ma doboare pe mine asta, nu o sa dau satisfactie admiratoarelor tale :))

    RăspundețiȘtergere
  7. oricum nu te stiu pe tine admiratoarele mele :))

    RăspundețiȘtergere
  8. hai pe mess ca ma dispera aici pana scriu ceva

    RăspundețiȘtergere
  9. bravo, atunci trimite sms

    RăspundețiȘtergere
  10. o sa imi fac un alt id si iti dau add iti promit dar nu azi ca sunt cam obosita

    RăspundețiȘtergere
  11. da' ce, mai imi stii id-ul ? :))
    problema e ca intru mai rar pe mess

    RăspundețiȘtergere
  12. bine, treaba ta, doar tu te simti singura.. nu eu

    RăspundețiȘtergere